Δημοσίευμα Aπρίλιος 2002

 

Weight free - ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΓΥΝΑΙΚΑ & ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Ο ρόλος της γυναίκας στην κοινωνία έχει αλλάξει ριζικά τις τελευταίες δεκαετίες. Η γυναίκα είναι πλέον μια πολυσχιδής προσωπικότητα, ικανή να ανταποκριθεί στις νέες βιοτικές ανάγκες και στο καινούριο καθεστώς κοινωνικής καταξίωσης.

Οι ρόλοι που επωμίζεται είναι αυτοί της συζύγου, της μητέρας, της ερωμένης και της καταξιωμένης επαγγελματία. Η πολυδιάστατη δραστηριότητα της σημερινής γυναίκας όμως, τη βάζει κατευθείαν στο μικροσκόπιο του κοινωνικού περίγυρου.

Ερωτήματα όπως: «Μπορεί να είναι πετυχημένη οικογενειάρχης ενώ είναι διευθυντικό στέλεχος στην εταιρία της» φορτίζουν ψυχολογικά τη γυναίκα. Έρχονται τώρα να προστεθούν και τα νέα πρότυπα ομορφιάς που θέλουν τη γυναίκα αδύνατη, γυμνασμένη, περιποιημένη, στοιχεία που απαιτούν χρόνο, κόπο και ψυχική διάθεση. Μία ή περισσότερες από τις παραπάνω προϋποθέσεις, συχνά λείπουν και η γυναίκα αισθάνεται επιπλέον άγχος και ενοχή που δεν μπορεί να ανταποκριθεί στην εικόνα της επιτυχημένης, όπως επιβάλλει με τον έναν ή τον άλλο τρόπο η κοινωνία της υψηλής τεχνολογίας του 21ου αιώνα.

Στον τομέα της διατροφής, τα επιστημονικά προγράμματα της Weight free δίνουν την καλύτερη δυνατή λύση. Η σημερινή εργαζόμενη γυναίκα και οικογενειάρχης χάνει τα περιττά - σε λίπος - κιλά, τηρώντας τις παραδοσιακές νοστιμότατες ελληνικές συνταγές. Δεν χρειάζεται να σπαταλάει τον πολύτιμο χρόνο της μαγειρεύοντας ξεχωριστά φαγητά, συχνά άνοστα, στο όνομα μιας δίαιτας που το μόνο αποτέλεσμα που θα έχει είναι να ξαναπάρει τα κιλά που τυχόν έχασε, διπλά και τριπλά όταν επιστρέψει στις παλιές συνήθειες διατροφής.

Με τα επιστημονικά προγράμματα διατροφής Weight free τα κιλά χάνονται από το λιπώδη ιστό και όχι από τον μυϊκό ιστό. Αυτό σημαίνει ότι η γυναίκα δεν ξαναπαίρνει τα περιττά σε λίπος κιλά και από την άλλη δεν πεινάει.

Όλοι μας μπορούμε να χάσουμε κιλά με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, αλλά για πόσο καιρό μπορούμε να τηρούμε μία δίαιτα πείνας ή μία διατροφή που επιτρέπει μόνο βραστά, ψητά, ανάλατα και χωρίς λάδι φαγητά; Είναι δυνατόν, επίσης, εδώ στην Ελλάδα, να προσπαθούμε μια ζωή να συνδυάζουμε τροφές; Από το ταψί το κοτόπουλο με πατάτες στο φούρνο να τρώμε μόνο το κοτόπουλο με τη σαλάτα ή τις πατάτες με τη σαλάτα για να χάσουμε κιλά; Ως πότε θα θέλουμε να το κάνουμε;

Η παραδοσιακή ελληνική μεσογειακή κουζίνα έχει μεγαλώσει γενιές και γενιές γερών ανθρώπων και την έχει ζηλέψει όλος ο πολιτισμένος κόσμος. Εμείς οι Έλληνες πρέπει να χαιρόμαστε γι' αυτό!

Τα επιστημονικά προγράμματα διατροφής Weight free λύνουν τα χέρια της Ελληνίδας νοικοκυράς και πόσο μάλλον της εργαζόμενης νοικοκυράς και μητέρας. Ό,τι φαγητό μαγειρεύει και τρώνε τα υπόλοιπα μέλη της οικογένειας, από την ίδια κατσαρόλα θα τρώει και η ίδια. Αυτό που δεν ξέρει και θα μάθει στην Weight free είναι το πόσο θα τρώει, δηλ. την ποσότητα που χρειάζεται ο δικός της και μόνο οργανισμός, για να ενεργοποιήσει τον μηχανισμό καύσης λίπους. Το ημερήσιο διαιτολόγιο της γυναίκας θα περιλαμβάνει το γάλα, το ψωμί, τα φρούτα, τη ζωική πρωτεΐνη σε όποια μορφή (κρέας, ψάρι κ.λ.π.), τα λαχανικά, τα όσπρια, τις πατάτες ή τα ζυμαρικά ή το ρύζι, μαγειρεμένα όπως τα έχει συνηθίσει και αγαπήσει (πχ. κρέας γιουβέτσι στο φούρνο, αγκινάρες αλά πολίτα, γιουβαρλάκια, μπιφτέκια στο φούρνο με πατάτες κ.λ.π.) με τη μόνη διαφορά ότι τώρα θα ξέρει πόσο θα τρώει με βάση τις δικές της, προσωπικές ανάγκες, δραστηριότητες ή προβλήματα υγείας.

Η ισορροπημένη ποιοτικά και ποσοτικά διατροφή της Weight free κατ' επέκταση δίνει λύσεις σε προβλήματα που βασανίζουν τη σύγχρονη γυναίκα όπως:
α) Η κυτταρίτιδα και το τοπικό πάχος. Τα περιττά κιλά χάνονται από το λιπώδη ιστό, ο οποίος είναι ο ένοχος για την κυτταρίτιδα και το τοπικό πάχος.
β) Η δυσκοιλιότητα. Το έντερο αυξάνει τη λειτουργία του όταν δέχεται τροφές πλούσιες σε φυτικές ίνες πχ. φρούτα, όσπρια, λαχανικά.
γ) Οι κρίσεις υπογλυκαιμίας και βουλιμίας για γλυκό. Η σωστή αναλογία μονοσακχαριτών και πολυσακχαριτών στο ημερήσιο διαιτολόγιο του ανθρώπου βοηθά στη σταθεροποίηση του σακχάρου στο αίμα, έτσι ώστε να μην δημιουργείται βουλιμία για γλυκό ανεξέλεγκτα.
δ) Ο χαμηλός αιματοκρίτης. Αν δεν υπάρχει παθολογικό πρόβλημα (πχ. στίγμα) οι χαμηλές τιμές αιματοκρίτη στις γυναίκες είναι συνήθως απόρροια της φτωχής σε πρωτεΐνες διατροφής.
ε) Ορμονικά προβλήματα. Με τη σωστή διατροφή ισορροπούνται οι ορμόνες στον οργανισμό πχ. ινσουλίνη, γλυκαγόνη, Τ3-Τ4-TSH κλπ.

Κλείνοντας, θα θέλαμε να επισημάνουμε ότι η σύγχρονη γυναίκα του 21ού αιώνα, όπως έχει αναβαθμίσει την κοινωνική και εργασιακή της θέση, οφείλει στον εαυτό της να αναβαθμίσει και τις διατροφικές της συνήθειες με απώτερο σκοπό τι άλλο; THN ΥΓΕΙΑ!

Γιατί αποτυγχάνουν οι δίαιτες;

ΓΙΑΤΙ, αναστατώνουν το επίπεδο των χημικών αναγκών του εγκεφάλου, με αποτέλεσμα να ανοίγει υπερβολικά η όρεξη.

ΓΙΑΤΙ, οι συσκευές, τα προϊόντα αδυνατίσματος, τα αφεψήματα, τα χαπάκια, η σάουνα, το μασάζ και κάθε λογής κρέμες, δεν κρατούν την υπόσχεσή τους.

ΓΙΑΤΙ, μετά από μια θεαματική απώλεια κάποιων κιλών, το άτομο ξαναβρίσκει τους προηγουμένους ρυθμούς του, με αποτέλεσμα να ξαναπάρει γρήγορα τα χαμένα κιλά.

ΓΙΑΤΙ, η Weight free πραγματοποιεί ό,τι υπόσχεται και δεν αποτυγχάνει ποτέ;

ΓΙΑΤΙ, τίποτα δεν μπορεί να αντικαταστήσει μια υγιεινή, ισορροπημένη δίαιτα.

ΓΙΑΤΙ, με τον ίδιο τρόπο που θα αδυνατίσετε, με τον ίδιο τρόπο θα συντηρήσετε τα κιλά.

ΓΙΑΤΙ, εκτός από ολοκληρωμένος, μεθοδικός και επιστημονικός τρόπος αδυνατίσματος, παρέχει και την ανάλογη ψυχολογική υποστήριξη που σας επιτρέπει να φέρετε εις πέρας την προσπάθειά σας.

ΓΙΑΤΙ, το κλειδί της επιτυχημένης δίαιτας βρίσκεται στη δική σας, αληθινή επιθυμία και απόφαση να αδυνατίσετε.

ΓΙΑΤΙ, το μεγαλύτερο ρόλο παίζει η δική σας προσπάθεια στον κοινό μας στόχο, να αποκτήσετε το επιθυμητό σας βάρος.

Γιατί τέλος, η Weight free είναι ΤΡΟΠΟΣ ΖΩΗΣ